13/3/12

EL CIRCUIT EXPLICA ELS SECRETS DE LA F1 AMB EDU SOTO I DAVID FERNÁNDEZ

Nota de premsa Circuit de Catalunya

Paraules com safety car, pit lane, drive through, KERS o DRS són explicades pels actors en clau d’humor.

Circuit de Catalunya (Montmeló).- Edu Soto (el Neng) i David Fernández (Chikilicuatre) són els protagonistes de la nova acció del Circuit de Catalunya: una sèrie de sis càpsules informatives on s’expliquen els conceptes més tècnics de la Fórmula 1.

En una peculiar autoescola per pilots, paraules com safety car, pit lane, drive through, KERS o DRS són explicades – a la seva manera – pels actors, per acte seguit donar pas a la descripció rigorosa i amena per part del Circuit.

En paraules de Nona Ibarz, directora de màrqueting del Circuit de Catalunya, “amb aquesta acció es pretén ampliar la base d’aficionats a la Fórmula 1, a l’aproximar aquest esport a persones que no el coneixen”. El Circuit ha marcat una nova estratègia “en pinça” que aborda bilateralment els seus reptes de comunicació: d’una banda du a terme una campanya publicitària a través de mitjans convencionals (on la peça clau és un espot en fase de producció) i, d’altra banda, una estratègia basada en la publicity i la viralització de continguts a través de les xarxes socials, en la qual s’emmarquen aquestes píndoles informatives.

L’acció s’ha dut a terme per l’agència del Circuit de Catalunya, What’s On, amb la col·laboració de VasAVer, empresa que ha gestionat la participació dels actors, i la producció d’ Avinyó Films.

Es poden veure les càpsules al següent enllaç: www.youtube.com/CircuitcatTV



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada