La Formació del sector turístic, eix clau per a la millora constant de l'oferta comarcal

Més d’una vintena d’empreses van assistir al Taller de formació “Programa excel·lència en la gestió de les relacions i el contacte amb les persones” organitzat pel Consell Comarcal del Vallès Oriental.

Aquest dimecres dia 20 de novembre es va dur a terme, a la seu del Consell Comarcal del Vallès Oriental, el Taller de formació “Programa excel·lència en la gestió de les relacions i el contacte amb les persones”. Aquesta sessió estava inclosa en el marc dels Tallers de Turisme que coordinen la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona.

Al llarg d’un matí els participants al taller van conèixer la importància de donar valor al creixement com a persones i a la qualitat humana, tenint en compte l’impacte que una bona direcció pot causar sobre l’equip humà, i alhora, la repercussió d’aquest en un millor servei i una major satisfacció del client final.

Els tallers de turisme són una iniciativa que permet apropar als empresaris l'assessorament en àmbits d'interès turístic, així com facilitar la detecció de les necessitats de les empreses. Les sessions es plantegen com un punt de trobada i de d’aprenentatge conjunt, on tots els participants construeixen coneixements i valors, i desenvolupen habilitats a partir de les seves experiències.

El Consell Comarcal aposta per la formació del sector com a eix clau per a la millora de la qualitat contínua dels productes turístics. Per aquest motiu, enguany ha acollit dos sessions de formació específiques per a les empreses turístiques. El mes de setembre es va dur a terme el primer taller amb gran èxit de participació. Aquest estava enfocat en la millora de la fidelització del clients. El segon taller s’ha volgut enfocar en millora de la gestió dels equips humans, com a peça clau de l’èxit de les empreses.








Comentaris