25/4/14

La Roca Village, oberta de dilluns a diumenge

A partir del proper diumenge 27 d’Abril, La Roca Village obrirà tots el diumenges i festius * de 10:00 a 20:00†.

Recomana als teus clients una Experiència de Shopping de luxe en diumenges i podran gaudir d’un deliciós “Chic Brunch” en les acollidores terrasses dels restaurants dels Village.

Les més de 100 firmes  exclusives del Vilage ofereixen descomptes especials de fins el 60%‡  durant tot l’any.


I recorda que també tindrem a disposició el Shopping Express ® des de Barcelona i a partir de Juny des de Costa Brava /Costa Barcelona. LaRocaVillage.com/shoppingexpress

*Excepte 1/5, 11/9, 25,26/12.
†A partir de l’ 1 de Juny, la hora de tancament serà a les 22:00. 
‡ Sobre el preu de venda recomanat.

Més informació: www.larocavillage.com

17/4/14

La cuina del Folló visita Oman

El Folló és un restaurant que treballa la cuina tradicional de pagès amb productes de qualitat, proximitat i ecològics.

El restaurant i casa de turisme rural El Folló, de Tagamanent, ha estat convidat a presentar la seva cuina a Muscat, capital d'Oman, aquest mes de març. Aquest viatge ha estat possible gràcies a l’interès que comença a generar la cuina mediterrània, en especial la cuina catalana, als països de l’Orient Mitjà. No és la primera vegada que El Folló és convidat a donar a conèixer la cuina catalana i vallesana fora de les nostres fronteres. En altres ocasions la Mercè Brunés, propietària i cuinera del Folló, ha fet arribar la seva cuina a indrets com Hong Kong, l’any 2011, i a l’Índia, l’any 2012.







Al Folló s’hi fan diferents cursos de cuina saludable, natural i de mercat; organitzen jornades gastronòmiques, com per exemple monogràfics d’elaboració de pa, cuines del món i la cuina de les espècies, entre d’altres. Als seus fogons hi trobem els productes més frescos i ben seleccionats de l’horta. El Folló és membre del col·lectiu CuinaVO, que treballa per recuperar la gastronomia local i tradicional de la comarca del Vallès Oriental, adaptant-la als nous temps; així com difondre els productes locals de qualitat i treballar conjuntament amb els productors per introduir les varietats locals en els diferents restaurants.




Per a més informació, consulteu el web de El Folló www.elfollo.com – tel.93 842 91 16

14/4/14

S'inicia una nova edició del projecte SICTED amb les sessions de formació per millorar la qualitat turística

A la comarca hi ha 62 empreses i serveis adherits al projecte SICTED, dels quals 42 han obtingut el distintiu de qualitat el passat 2013 i 18 segueixen treballant per obtenir-lo en la propera campanya.

El Consell Comarcal del Vallès Oriental és l’ens gestor del distintiu de qualitat SICTED a la comarca.

A finals de març i principis d’abril s’han dut a terme les sessions de formació dels cicles 1, 2 i 3 del projecte de qualitat turística SICTED, Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació, edició 2014. L’assistència a les formacions és de caràcter obligatori per poder optar a la distinció SICTED.

Hotel Can Galvany


Al llarg d’un matí, les empreses i ens públics assistents, han aprofundit en temàtiques ben diverses. En el cas de la formació del Cicle 1 s’ha treballat el coneixement del SICTED, els manuals de bones pràctiques, la plataforma de gestió, la planificació de la millora, la gestió de les queixes i suggeriments i el mètode d'enquestació. La formació del Cicle 2 s’ha centrat bàsicament en la millora de les queixes i suggeriments, el mètode d'enquestació, el coneixement de la legislació aplicable i les estratègies de serveis. Pel què fa a la formació del Cicle 3, la jornada s’ha enfocat cap al màrqueting turístic, la gestió de clients difícils, l’estratègia de servei, i les novetats en tecnologia i innovació.

Hotel Mercure Augusta Barcelona Vallès


Cada una de les sessions ha tingut lloc en un espai diferent de la comarca. Aquests han estat Can Muntanyola de Granollers; l’Hotel Can Galvany de Vallromanes; i a l’Hotel Mercure Augusta Barcelona Vallès, de Vilanova del Vallès.

Can Muntanyola - Granollers


Sistema Integral de Qualitat Turística (SICTED)
El projecte SICTED, promogut per la Secretaria General de Turisme i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), treballa amb empreses i serveis turístics de fins a 29 oficis diferents i se centra en l'experiència i satisfacció del turista que visita la nostra destinació. Es basa, entre d'altres eines, en l'aplicació d'un Manual de Bones Pràctiques, que varia en funció de l'ofici.

El SICTED és un distintiu que es basa en un model participatiu que requereix que les empreses i serveis turístics adherits es comprometin amb la qualitat turística. Ofereix un pla formatiu, visites d'assistència tècnica per part d'assessors SICTED, tallers de dubtes i solucions, grups de treball que desenvolupen propostes de millora per a la destinació i avaluacions que contrasten l'adequació de l'empresa/servei als estàndards de qualitat.

Més informació al web de TurismeVallès www.turismevalles.com o al web del Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació www.calidadendestino.es

10/4/14

Unes 50.000 persones han gaudit de la 8a Mostra Internacional de Titelles de Mollet durant tot el cap de setmana

Nota de premsa Ajuntament de Mollet del Vallès

Aquest cap de setmana, Mollet ha celebrat la 8a edició de la Mostra Internacional de Titelles (MITMO) repetint i superant l’èxit de participació d’edicions anteriors. Unes 50.000 persones han gaudit dels espectacles, l’ambient i el bon temps de la MITMO.

La MITMO s’ha consolidat ja en l’agenda cultural i familiar del mes d’abril tant a la ciutat com a nivell comarcal i de Catalunya. Es calcula que enguany ha visitat la ciutat més gent que el 2013, fins a unes 50.000 persones provinents de Mollet, d’arreu de la comarca i també de municipis com Terrassa, Sabadell, Blanes o Sant Boi de Llobregat.

Tots els espectacles de la Mostra han fet ple i, de fet, en tots els passis a l’aire lliure s’han omplert les cadires i centenars de persones han seguit l’obra a peu dret. Els moments de màxima participació han estat dissabte a la tarda, tant a la plaça de Prat de la Riba com de Catalunya, i diumenge al migdia, amb l’estrena de l’espectacle itinerant de titelles gegants El gran mar de Mollet i l’obra de la plaça de Prat de la Riba.

Fotografia: Toni Torrillas


Pel que fa als espectacles a l’interior amb aforament limitat (a La Marineta i a la Sala Fiveller), s’han venut totes les entrades. Fins i tot, dissabte a la tarda es va fer un segon passi extra de l’obra Miranius (que no estava previst en la programació) per donar resposta a la gran demanda que han tingut els espectacles per als més menuts (de 0 a 5 anys). L’espectacle de titelles per a adults de dissabte a la nit també va agafant volada i enguany ha arribat a una ocupació molt alta, amb 180 entrades venudes.

El parc de les Pruneres s’ha consolidat aquest any com a espai de la Mostra. Durant tot el cap de setmana s’hi ha plantat una gran carpa on es feia un espectacle de titelles en passis de 30 minuts que ha comptat amb un públic molt nombrós, amb més 1.000 entrades venudes durant els dos dies.


  Fotografia: Toni Torrillas

Galetes i menú dels titelles
A banda dels espectacles, a la MITMO hi col·labora el teixit comercial, la restauració i els pastissers de la ciutat. En aquest sentit, les galetes artesanes del Mollet Mullat han tingut un gran èxit, com a berenar o per fer un mos durant al matí. Diumenge al matí es va esgotar la totalitat de les galetes del Mollet Mullat que havien elaborat les pastisseries de la ciutat (Forn de Pa Prat, Pastisseria Lorena, Forn de Sant Vicenç i Fleca Llargués), més enllà de les galetes que hagi venut cada establiment.

També el Menú dels Titelles ha tingut una gran acceptació i tots els restaurants participants en aquesta segona edició s’han mostrat molt satisfets amb l’experiència. De fet, la majoria han omplert els dos dies i tenien reserves des de la setmana anterior de la celebració de la MITMO. Els restaurants participants han estat Sis sentits, Cal Guardabosc, Racó de Ca la Leo, Restaurant Beumala, Casa Gerardo, La Molleta, L’Odri i La llar d’en Tariel.

La MITMO a les xarxes
L’Ajuntament de Mollet va estrenar compte oficial de Twitter l’any passat tot coincidint amb la Mostra de Titelles. Enguany, doncs, ha celebrat el seu primer any de vida i, gràcies a l’èxit de l’etiqueta #mitmo i l’àmplia informació i seguiment que ha fet de la Mostra, ha assolit el miler de seguidors.

L’anàlisi de les piulades amb l’etiqueta #mitmo també permet afirmar que la Mostra ha comptat amb nombrosos visitants fidels i entusiastes, tant de Mollet com de fora de la ciutat.

Més informació: www.molletvalles.cat

7/4/14

TurismeVallès ha estat present al Saló Internacional de Turisme a Catalunya 2014

L’oferta turística del Vallès Oriental ha estat present al SITC dins la marca Costa Barcelona.

Els dies 4, 5 i 6 d’abril el recinte firal de Montjuïc ha acollit la 23a edició del Saló Internacional del Turisme a Catalunya (SITC), una de les cites ineludibles pels aficionats als viatges. Un any més, totes les institucions turístiques catalanes han presentat la seva oferta turística sota el paraigües de l'Agència Catalana de Turisme.


La comarca del Vallès Oriental ha participat amb un mostrador propi sota el paraigües de Catalunya i dins la marca Costa Barcelona. Els visitants a la fira han trobat, al llarg dels tres dies, un ampli ventall d’activitats i propostes de proximitat: excursions guiades als espais naturals, visites culturals, tallers gastronòmics, banys termals, descobertes en família, i activitats de turisme actiu entre d’altres, totes elles al Vallès Oriental.


A més de l'oferta internacional, el SITC ha reunit les millors propostes turístiques que ofereixen les comunitats autònomes en diferents àmbits com: vacances de sol i platja, turisme cultural, turisme rural, propostes gastronòmiques, activitats esportives, turisme termal i de wellness; i turisme de compres, entre d’altres. En aquesta edició s’ha volgut destacar el turisme gastronòmic i s’ha creat la zona " Menja't el món", on s'ha pogut degustar el millor de la gastronomia catalana amb tapes a partir d’un euro.


A més de nombroses activitats d’oci per a tota la família, el certamen ha acollit diferents trobades professionals per analitzar les noves tendències.



2/4/14

4a edició de l'Esperit de Montjuïc al Circuit de Barcelona-Catalunya

El cap de setmana 4, 5 i 6 d'abril es celebra en el Circuit de Barcelona Catalunya l'Esperit de Montjuïc.

Empreses de la comarca, com Green Indoor Park hi participen.


Vicenç Aguilera ha fet memòria del passat recordant que enguany fa 50 anys que va debutar a Montjuïc com a control, un fet que va marcar la seva posterior trajectòria que li va permetre combinar professió i afició al món del motor. “Aquest esdeveniment al Circuit apropa aquest esperit a Catalunya, amb una llarga tradició fent curses, des de fa 114 anys, i és evident que tenim passió per l’automobilisme i el motociclisme esportiu. Una activitat com l’Esperit de Montjuïc reforça un concepte quasi únic al món: que a una ciutat com Barcelona s’ha fet la F1 a Pedralbes, a Montjuïc i al Circuit, i sempre relatiu a Barcelona. És una qualitat única a nivell mundial, exclusiva en un territori on estimem l’esport del motor. [...] També volem felicitar al Jesús Pozo per aquesta iniciativa, el que sens dubte serà un esdeveniment molt interessant”, ha declarat el president del Circuit de Barcelona-Catalunya. 


Entrades amb descompte de prevenda a www.circuitcat.com
Les entrades per a l’Esperit de Montjuïc (4-6 d’abril) es poden comprar anticipadament al web del Circuit (www.circuitcat.com), amb descompte de prevenda fins el dia 3 d’abril. Els preus són de 15€ divendres, 20€ dissabte i 20€ diumenge, amb la possibilitat d'un abonament pels 3 dies de 50€. Aquells que desitgin venir en família, poden comprar el pack familiar (per 2 adults i 2 nens fins a 16 anys), que té un preu de 45€.

Més informaicó al web del Circuit de Barcelona - Catalunya