18/6/12

ALIANÇA ESTRATÈGICA ENTRE EL CIRCUIT DE CATALUNYA I L'AGÈNCIA CATALANA DE TURISME

Nota de premsa Circuit de Catalunya
 
Totes dues entitats aportaran experiència i xarxa de contactes per fer promoció mútua de Catalunya i el Circuit

Circuit de Catalunya (Montmeló).- La directora general de Turisme i vicepresidenta executiva de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Marian Muro, i el director general del Circuit de Catalunya, Salvador Servià, han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu de sumar-se i enfortir la promoció turística de Catalunya.

Fruït de l’acord, el Circuit de Catalunya promocionarà Catalunya a través dels seus suports de comunicació i publicitat i posarà a disposició les seves instal·lacions i diversos avantatges, perquè l’ACT pugui dur a terme les seves accions de promoció.

A canvi, i entre d’altres beneficis, el Circuit comptarà amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme per facilitar i enfortir la comercialització internacional del Gran Premi de F1 i de MotoGP de 2013 a través de les seves 11 oficines de promoció turística a l’exterior. De fet, per aquesta passada edició de la F1, l’ACT ja va dissenyar un pla comercial a través de les seves oficines de promoció turística a l’exterior amb l’objectiu d’incrementar les vendes d’entrades a escala internacional.

La directora general de Turisme ha destacat que “amb aquest acord volem fer palès el nostre suport al Circuit de Catalunya, ja que és una de les instal·lacions esportives més emblemàtiques, un pol d’atracció turística i generador de riquesa al territori”.

El director general del Circuit, Salvador Servià, afegeix que “el més interessant i bonic de l’acord és la suma de sinèrgies. Els estrangers que s’apropen al Circuit per la pràctica de l’esport del motor (pilots i equips, aficionats que els segueixen, premsa...) descobreixen Catalunya i acaben gaudint de la magnífica oferta turística que ens envolta mentre que altres, que vénen per turisme, aprofiten la coincidència amb els Grans Premis per compartir amb tots nosaltres les competicions”.

Amb aquests tipus d’acords, l’ACT busca la implicació de les empreses, a través de diferents fórmules de col·laboració, per optimitzar recursos i garantir un major impacte de les accions de promoció, comunicació i comercialització de la marca Catalunya com a destinació turística de primer ordre a nivell internacional.

Article a la revista Hosteltur

Més informació al web del Circuit de Catalunya: www.circuitcat.cat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada